Fortsatt lugnt i Bregottfabriken

Jag har fyra olika chefer. Fyra olika jobb.
En av de fyra är mäktigt förvirrad. Nu har vi äntligen bokat tid för lite jobbgenomgång. Det tog bara ungefär drygt två veckor att enas om dag, plats och tid. Man kan få eksem för mindre.

En annan tanke som flugit genom min hjärnverksamhet idag är det här med one-night-stands.
Ursäkta, det kanske blev känsligt för någon här nu.
Hursomhelst. Är det inte underligt egentligen, att man på morgonen skiljs åt med en tafatt kram i dörren, när man tidigare delat både tandborste och annat. Jag menar, hur mycket mer privat än så kan det bli? Hur mycket närmare kan man komma någon, tekniskt sett?
Och sedan. En fjösig liten kram till avsked. Är inte det konstigt?


Kommentarer
Postat av: Bella

Allt är Reisens fel - fy fan va jag känner mig ouppdaterad! förvirrad, förundrad...nyfiken... vi får åtgärda det med en julöl på AG på tors! hoppas du kan! GOD JUL snygga snygga du!

2008-12-22 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback