Klisterdag

Den här dagen har varit seg som klister och kola.
Jag har snokat bloggar och tradera och svarat lite i telefon.
Mina ögon har nu antagit en något fyrkantig form.
Om en halvtimme ska jag hem till min egen lägenhet, dammsuga, hetspacka (fast jag har redan skrivit en organiserad packlista mitt i tristessen här på jobbet så det ska nog gå smärtfritt) och sedan återigen bege mig hem till mor.
Jag har liksom fastnat där nu. Det är väldigt trevligt där.
Har också ett litet pirr i magen, som nästan gör lite ont.
Eventuellt är det Parisnerven som börjat göra sig ordentligt påmind. Alternativt har jag ätit något knasigt.
Jag hoppas på det första.
Snart alltså: hem och packa.
Ikväll: leka med Indesign, photoshop och illustrator.

Just nu önskar jag att jag hade en bil. Och framförallt ett körkort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurra! snart åker vi!!!

min mobil blev stulen i lördags därför har jag inte ringt... Puss snutten

2008-12-29 @ 20:40:03
Postat av: Anonym

det va Elin som skrev det där. Maja som skrev det här. Önskar jag hade en liten apa!

2008-12-29 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback