Sämst

Blir alldeles modstulen, uppgiven. Frustrerad.
Hur ska jag någonsin kunna läsa grafisk design när jag fan inte ens kan installera ett program?
Försöker förtvivlat fixa till det. Men det vill sig bara inte. Försöker läsa mig till hur man ska göra i något som kan kallas för en instruktion. Allt framstår som rena grekiskan för mig. Det är bara ord som jag inte förstår. Alltså kommer jag inte vidare. Hur göra när man inte ens förstår hälften av de ord som står där?
Jag känner ingen som jag kan ringa som kan datorer. Inte i nuläget.
Hur ska jag nånsin klara en utbildning som kräver att du kan behärska datorer.
(Och med behärska menar jag inte att slå på dem).
Att det ska vara så krångligt. Varför går det inte bara att sätta in den lilla skivan, trycka på en knapp och så är allt klart för?
Måste allt krångla så?
Har dessutom bråkat med torktumlaren och min Spotifyuppkoppling dog helt tvärt när jag var som bäst inne i Detektivbyrån.
Fan.
Jag är bara sämst.


Kommentarer
Postat av: Maja

Darling, det är bara paris-nerverna dina! Och kanske lite din otåliga själ! Lovar att bara för att du skrev det här så funkade installationen 5 minuter senare och du känner dig som IT mästarn själv. Tryck hejvilt lite varstans så brukar det lösa sig, man ska inte vara rädd för knapparna. Testa också att starta om datorn. Eller skit kanske i mina fylle tips. Godnatt! puss

2008-12-29 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback